BeneDental

Szakértelem

Empátia

Panoráma röntgen

Fogorvosi rendelőnk a hagyományosnak mondható intraorális röntgenkészülék mellett (un. kis Rtg) magas minőségű digitális panoráma röntgenkészülékkel is rendelkezik, amely Pácienseink kényelmét szolgálja. Így kiküszöböljük, hogy a fogászati ellátáshoz szükséges röntgenfelvétel miatt más ellátó helyre kelljen menni. Szükség esetén a felvétel azonnal elkészíthető. Más rendelők számára is készítünk felvételt, előre egyeztetett időpontban

Hogy működik a digitális panorámaröntgen?
A panoráma röntgenkészülék kétdimenziós képet szolgáltat, melyen vizsgálhatók a fogak, alsó és felsõ állcsontok, arcüreg és egyéb lágy illetve kemény szövetek az arc és a nyak régiójából. A panoráma röntgen felvételen vizsgálható a fogak helyzete, felmérhetõ a fogágy állapota, felismerhetõk gyulladások, fogszuvasodások. A digitális technikának köszönhetõen nincs szükség a film elõhívására. A felvétel elkészítését követően azonnal látható a számítógép monitoron.

Praxisunk a Cranex Novus berendezése mellett döntött, amivel garantáljuk a röntgenfelvételek maximális

képminõségét, Pácienseink profi szintû diagnosztizálhatóságát, a legmagasabb elõírásoknak  megfelelõ

megbízhatóságot.

A digitális panoráma röntgen elõnyei