BeneDental

Szakértelem

Empátia

Lézer-lézerterápia

Rendelőnkben lézeres kezelésre nyílt lehetőség.
Az orvosi lézerterápia segítségével sokkal gyorsabb sebgyógyulás, fájdalomcsökkenés érhető el. A sebek szebben gyógyulnak,szövődmények ritkábban fordulnak elő. A lézerek olyan fényforrások, amelyek igen vékony, nagyon kis széttartású fénynyalábot sugároznak ki, melyben a teljesítménysűrűség igen nagy lehet. A lézer egyszínű (meghatározott frekvenciájú) fényt bocsát ki. Alkalmazási területe igen sokrétű. Orvosi felhasználási lehetőségei is igen változatosak, melyek függnek a lézer típusától ill. az általa kibocsátott fény hullámhosszától. Hatásának alapja a biostimuláció, mely a szövetek öngyógyító képességének fokozását jelenti, gyakorlatilag mellékhatások nélkül.

Hatásai:

• jelentősen felgyorsulnak a sebgyógyulás enzimatikus folyamatai
  • gyors újraereződés indul meg a hámregeneráció felgyorsul, fokozott kollagéntermelés figyelhető meg és
  • gyulladás- és fájdalomcsökkentő hatás is tapasztalható.

Gyakorlati alkalmazás:
Szájsebészet, fogászat: A szoft-lézer terápiát leginkább szájnyálkahártya, nyálmirigy betegségek, fog eredetű gyulladások, szájsebek kezelésére, fájdalomcsökkentésre, csontműtéteket követően, illetve a nyálképződés zavarai és dentin túlérzékenység esetén alkalmazzák. Hard lézerrel endodonciai ,sebészeti kezeléseket lehet végezni.
Bőrgyógyászat-kozmetológia: Ezen a szakterületen gyakran alkalmazzák a szoft-lézer terápiát övsömör, pikkelysömör, herpesz, foltos kopaszság, lábszárfekély, stb. kezelésére.

Egyéb területek:

• fül-orr gégészet
  • gyermekgyógyászat
  • reumatológia
  • akupunktúra stb.

Hard lézerek:
Áthatoló képességgel rendelkeznek, így sebészi beavatkozásokra is alkalmas készülékek. Rendelőnkben mind szoft,- mind hard lézeres kezelésre van lehetőség időpont egyeztetést követően.